close

One Republic - Secrets  (中英歌詞)

I need another story 我需要另一段故事

Something to get off my chest 一些讓我卸下心防的故事

My life gets kind of boring 我的生活時在是太無聊

Need something that i can confess 我需要一些我能夠坦白的東西

Till all my sleaves are stained red 直到我的棉絮被染成紅色

From all the truth that I've said 從所有我所說的真相

Come by it honestly I swear 我發誓我將從實招來

Thought you saw me wink, no, I ve been on the brink, so

希望你對我眨眼,不,我一直在邊緣地帶,所以

◎Tell me what you want to hear 告訴我妳到底想聽甚麼

Something that were like those years 在過去塵封的歲月裡

Sick of all the act insencere 所有誠摯的病態行為

So I m gonna give all my secrets away 所以我想要把我所有的祕密揭開

This time 這一次 Dont need another perfect lie 不再需要完美的謊言

Dont care if critics ever jump in line 不再擔心是否批評不再越過方針

I m Gonna give all my secrets away 我想要揭透我所有的秘密

My God, amazing how we got this far 我的天,驚訝我們怎麼能夠走的這麼遠

It s like we re chacing all those stars 就像我們偶然遇到天空繁星

Whoes driver shining big black cars 讓黑暗的車裡閃爍無比

And everyday I see the news 當每天我看到消息時

All the problems we could solve 全部的問題都可迎刃而解

And when a situation rises 而當情況允許時

Just write it into an album 把點點滴滴記錄在相簿裡頭

Singing Straight to though 平淡的歌唱著

I dont really like my flow, oh, so 我真的不喜歡我的川流不息

◎ Got no reason 沒有任何理由

Got no shame 沒有任何羞愧

Got no family 沒有任何家人

I can blame 我可以批判

J ust dont let me dissappier 只要不讓我消失

Imma tell you everything 我想要對你坦白招來

◎x2 All my secrets away  揭透我所有的秘密

All my secrets away  揭透我所有的秘密

引用 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1009103001008

arrow
arrow
    全站熱搜

    ph868 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()